Mi a keresőoptimalizálás?
A keresőoptimalizálás, az az pontosabban keresőre optimalizálás, az Interneten megtalálható, és a Google által elfogadott weboldalak keresőkre szabását jelenti.
A keresők különböző szabályok alapján rangsorolják a weblapokat. A weboldalainkat, célszerű ezen szabályok szerint felépíteni, hogy minél előkelőbb helyezést érjünk el.
Keresőoptimalizálás lépések
A Keresőoptimalizálás szolgáltatásunk elsődleges kiindulópontja az Ön illetve vállalkozásának szolgáltatásai, tevékenységei, a vevőkör meghatározása.
- Megvizsgáljuk, az Ön website -ja milyen hatékonysággal tükrözi a megadott tevékenységeket, keresőoptimalizálás , és felhasználói szempontból.
- Ön megadja az kulcsszavait , kereső kifejezéseit, melyekre Keresőoptimalizálás kér.
- Kérésre, meghatározzuk az Ön kulcsszavait és kereső kifejezéseit, és ezekből Ön kiválaszthatja a legfontosabb kulcsszót , kulcsszavakat, melyekre Keresőoptimalizálás kér.
- Elvégezzük a keresőoptimalizálás elemzést:
- a google keresőben megvizsgáljuk az Ön website-jának PageRank értékét. Ennek értéke jelentősen befolyásolhatja a keresőoptimalizálás eredményességét.
- Megvizsgáljuk a website aloldalainak keresőoptimalizálás viszonyát.
- Elkészítjük a keresőoptimalizálás árajánlatot.
- A keresőoptimalizálás szolgáltatásunkra idő-helyezés garanciát biztosítunk. Ez azt jelenti, hogy a szerződésben meghatározott kereső kifejezések, kulcsszavak a szerződésben meghatározott ideig, a meghatározott találati tartományban lesznek megtalálhatóak.
Keresőoptimalizálás ára
Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás ? A keresőoptimalizálás szolgáltatás árának kialakítása sok tényezőtől függ. Az ajánlat elkészítését minden esetben megelőzi egy részletes keresőoptimalizálás elemzés. Az elemzés során feltérképezzük, weblapja szolgáltatásainak, tevékenységének legfontosabb kulcsszavait, keresőkifejezéseit. Továbbá, ezen kulcsszavak jelenlegi optimalizációs erősségét és találati mennyiségét.
- A meglévő, vagy tervezett website oldalainak a mennyisége.
- A meglévő, vagy tervezett website oldalainak szerkezeti felépítése.
- A meglévő, vagy tervezett website oldalainak szöveg, link és kép terjedelme.
- A weblaphoz kiválasztott keresőkifejezések mennyisége.
- A keresőkifejezések egyenkénti találat száma.
- A keresőkifejezések egyenkénti tervezett helyezési sávja.
- A kulcsszavak egyenkénti találati lista keresőoptimalizálás erőssége.
- A tervezett helyezéseket mennyi idő alatt szeretné elérni
Kérjen keresőoptimalizálás elemzést a SEO-Expert.hu oldalon a már meglévő, vagy tervezett weblapjára!
LinkMarketing
Két legyet, egy csapásra marketing eszköz!
A weboldalunk címét, linkjét, más weboldalakon elhelyezzük, így az odalátogatók értesülhetnek weblapunkról, és egy kattintással át is jöhetnek a honlapunkra.
Minél több weblapra helyezzük el linkünket, annál nagyobb az esélye a látogatóink, ügyfélkörünk bővülésének.
A legtöbb kereső, a Google kereső mindenképp előkelőbb helyezéssel jutalmazza azon weboldalakat, melyek címe, linkje sok más weboldalon megtalálható.
Így, linkünk elhelyezésével növeltük a további új látogatók esélyét, másrészről előrébb sorol bennünket a google.